Spot do kampanii poprzedzającej igrzyska olimpijskie w Tokio został doceniony w sekcji warsztatowej konkursu, gdzie otrzymał najwyższą, złotą, nagrodę w kategorii „montaż”, za który odpowiadał Maciej Kozłowski. Za produkcję filmu, w reżyserii Daniela Jaroszka odpowiadało studio Papaya Films.
„Jest to film bardzo eklektyczny, gdzie montaż gra pierwsze skrzypce. Jest odważny, zaskakujący, szybki, ale w swoich założeniach nie gubi emocji i widz może poczuć ideę sportu. Ambicja, poświęcenie i na końcu - zwycięstwo. Serdecznie gratuluje złota w kategorii montaż” – tak jury konkursu uzasadniło swoją decyzję.
Konkurs KTR to największy i najważniejszy konkurs kreatywny w Polsce organizowany od 2004 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W ramach KTR najlepsi i najbardziej doświadczeni przedstawiciele branży komunikacji marketingowej, którzy co roku zapraszani są do jury, wybierają najlepsze prace w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.