Przez trzy tygodnie ponad 450 przedstawicieli blisko 200 polskich i zagranicznych firm zapoznało się z ofertą OTCF na sezon jesień-zima 2022 roku. Pokazy, prezentacje i spotkania indywidualne zaowocowały umocnieniem dotychczasowych kontraktów oraz zawarciem nowych, co zapowiada kolejny udany sezon i dalszą ekspansję marek z portfolio OTCF na nowych rynkach.
To było duże przedsięwzięcie i jestem dumny z pracy zespołu OTCF, który osiągnął spektakularny rezultat. Na wspólny sukces i rewelacyjny efekt zapracowało niemal 100 osób. Wszyscy mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywają bezpośrednie kontakty z naszymi klientami. Istotą tego typu spotkań jest nie tylko przedstawienie samych produktów i perspektyw biznesowych, ale również atmosfery współpracy i ducha marek, za którymi stoimy. Dziękuję całej drużynie!
podsumowuje wydarzenie Igor Klaja, prezes OTCF.
Oceniam bardzo wysoko potencjał wydarzeń tego typu. Dzięki relacjom nawiązanym tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni będziemy budować pozycję naszych marek zarówno w kraju, jak i na świecie przez kolejne lata. Pozyskaliśmy i nadal pozyskujemy kolejnych partnerów, nowe kanały dystrybucji
mówi Artur Ciupka, Senior Commercial Director.