Już 4 lutego zapłonie olimpijski znicz na XXIV Zimowych Igrzyskach Olimpijskich Pekin 2022. Polska reprezentacja po raz kolejny wystąpi w strojach 4F.

Kolekcja 4F Pekin 2022 to odzież na najwyższym poziomie jakości i dopracowania zarówno w aspekcie koncepcyjnym, jak i produkcyjnym
zapewnia Wojciech Harus, Head Designer kolekcji olimpijskich 4F.
Kolekcja dopasowana do potrzeb
Kolekcja inspirowana zimową ekspedycją

Inspiracją dla kolekcji olimpijskiej były skojarzenia z zimową ekspedycją, lodem, Arktyką, a także ekstremalnymi warunkami pogodowymi i futurystycznymi wizjami świata w obliczu ocieplenia klimatu. Stąd nasza propozycja palety kolorystycznej opierającej się na czystej bieli, lodowym błękicie (arctic blue) oraz morskim granacie, które mocno eksponują narodowy odcień czerwieni w detalach
opowiada o procesie twórczym Wojciech Harus, główny projektant kolekcji olimpijskich 4F.

Materiały z recyklingu
Zawsze z niecierpliwością i zaciekawieniem czekamy na kolekcję olimpijską przygotowaną przez 4F i nigdy się nie zawiedliśmy. 4F to jakość, kreatywność, najnowsze modowe trendyi technologie, interesujące i subtelne nawiązanie do specyfiki kraju gospodarza igrzysk oraz estetyka na najwyższym poziomie. Jesteśmy dumni, że znak polskiej firmy widnieje na strojach naszych olimpijczyków. Cieszy nas, że coraz częściej sięgają po nią także inne Narodowe Komitety Olimpijskie świata. To dowód siły, rozpoznawalności i międzynarodowego prestiżu 4F
mówi Andrzej Kraśnicki – Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Nie tylko Polska

Jakość doceniana przez sportowców
Jestem pozytywnie zaskoczony kolorystyką kolekcji. Jestem przywiązany do polskich barw zwłaszcza w kontekście Igrzysk Olimpijskich, a kolory zaproponowane przez 4F eksponują narodowe elementy w nowatorski sposób. Bardzo cieszy mnie dopasowanie i dbałość o funkcjonalne detale. Kolekcja jest zrobiona z bardzo przyjemnych i lekkich materiałów. Jest to piękna kolekcja w kolorach zimy. Dziękuję!
recenzuje stroje Kamil Stoch, reprezentant Polski w skokach narciarskich.
Jesteśmy dumni, że jako 4F możemy być częścią olimpijskiej rodziny i wspierać naszych sportowców w walce o medale. 4F to polska marka i wspieranie naszych reprezentantów jest dla nas szczególnie istotne. W tak trudnych czasach i okolicznościach, jakie przynosi pandemia, olimpijczycy potrzebują szczególnego wsparcia i gorącej atmosfery ze strony kibiców. Trzymamy kciuki za Olimpijczyków
mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Credits 4F x IO PEKIN 2022
Fotograf: Paweł Fabjański (Shootme)
Asystent: Tymek Maciejewski
Modele: Maja Salamon (Division) i Davyd (SYSTEMMGMT)
MUA: Justyna Szczęsna
Stylizacje: Asia Peczkis (4F), Wojciech Harus (4F)
Retusz: Final Touch
Creative Director: Monika Czesak (4F)
Head Designer kolekcji olimpijskich: Wojciech Harus (4F)
Produkcja: Ola Raszczuk (4F)