Rezygnacja z wysyłki produktów w opakowaniach z tworzyw sztucznych na rzecz przyjaznych środowisku kopert papierowych i kartonów to kolejny krok podjęty przez markę 4F na drodze do ograniczania zużycia plastiku i bardziej zrównoważonego działania organizacji.

Mamy świadomość negatywnego wpływu na środowisko branży odzieżowej i tekstylnej, dlatego stale podejmujemy kolejne inicjatywy, których celem jest ograniczenie tego oddziaływania przez nasze marki. W styczniu wprowadziliśmy strategię 4F Change, u której podstaw leży przejście z modelu linearnego na cyrkularny obieg odzieży. W ramach 4F Change wprowadziliśmy już w wybranych sklepach 4F strefy Wear Fair z odzieżą używaną, uruchomiliśmy też testowo wypożyczalnię ubrań narciarskich. Przyszedł czas na kolejny ruch tym razem dotyczący sprzedaży online
mówi Magdalena Stępień-Łyga, członek Zarządu OTCF.
Kwestia opakowań zajmuje niezwykle ważne miejsce w strategii 4F Change, dlatego pracujemy nad ich maksymalną eliminacją. Tam, gdzie rezygnacja z opakowań z tworzyw sztucznych nie będzie możliwa, zamierzamy wprowadzić opakowania podlegające w 100 procentach recyklingowi
kontynuuje Magdalena Stępień-Łyga.
