Przenikanie się sportu i codzienności to jedno z głównych źródeł inspiracji nowej kolekcji ubrań 4F×RL9 stworzonej przy współpracy marki 4F z jej ambasadorem, Robertem Lewandowskim. Najnowsza linia została zaprezentowana podczas konferencji prasowej, która odbyła się w poniedziałek, 23 maja w warszawskim 4F Spot. Honorowym gościem spotkania był oczywiście sam król boisk piłkarskich – Robert Lewandowski. Wraz z przedstawicielami 4F opowiedział m.in. o tym, jak powstawała najnowsza kolekcja. Konferencję poprowadził Piotr Kędzierski.
Od razu na pierwszym spotkaniu z ekipą 4F podczas rozmowy o tym, co mi się podoba, co lubię, powiedziałem „białe buty”. Chciałem, żeby koniecznie znalazły się w mojej kolekcji i nie wyobrażałem sobie, żeby mogło być inaczej
opowiadał Robert Lewandowski.
To prawda. Jeśli ktoś obudzi mnie w środku nocy i spyta, jakie buty lubi Robert, bez zastanowienia powiem „białe”
przytaknęła Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, która sprawowała opiekę nad przebiegiem procesu projektowego od samego początku współpracy.
Początki współpracy 4F×RL9

Moim marzeniem zawsze było współpracować z taką osobą jak Robert
mówił Igor Klaja, CEO OTCF.
Dlaczego zdecydowałem się na współpracę właśnie z 4F? Nie chodziło tylko o to, że to polska marka. Ważne było, że to marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. To mi pasowało. Poznałem ich ambitne plany, co chcą robić, w którym kierunku podążać. To spowodowało, że „poczułem to”. Chodziło o to, żeby mieć pewność, że idziemy w tym samym kierunku. To właśnie było i jest najważniejsze
dodał Robert Lewandowski.
Pierwszym etapem było stworzenie tożsamości kolekcji Roberta w ramach marki 4F. Oczywiście chcieliśmy, żeby ta kolekcja się wyróżniała. Wypracowaliśmy cechy, które przewijają się przez wszystkie kolekcje Roberta i które pojawiać się będą w każdej z nich. Zaczęliśmy obserwować, jaki Robert ma styl, co lubi. Wypracowaliśmy nową jakość w naszej marce, czyli produkt premium, kolekcję, która przemyca nowe technologie, nowe rozwiązania, nowe kształty
opowiedziała Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF.
Ubrania dla współczesnego wojownika
Ambitne plany
Sky is the limit. Kolekcja RL9 to będzie ikona. Nie tylko Robert przejdzie do historii jako jeden z najlepszych, a dla mnie najlepszy piłkarz na świecie, ale jego kolekcja będzie istnieć. Jestem zaszczycony, że mam okazję pracować z Robertem i moim zespołem
powiedział Igor Klaja.
Mam marzenie, żeby Robert był zadowolony, a równocześnie żeby nasi klienci, użytkownicy tego produktu byli zadowoleni. Chciałbym, żebyśmy robili co roku lepsze kolekcje, żeby były one coraz bardziej techniczne, coraz piękniejsze, coraz lepiej się sprzedawały
dodał.
Moim marzeniem jest, by nasza wspólna kolekcja cieszyła się niesłabnącą popularnością nawet kiedy ja nie będę już aktywnym sportowcem. Chciałbym, aby każda z linii kolekcji RL9 się rozwijała, żeby nasza wspólna marka była gwarancją stylu i jakości i żeby za 10-15 lat dalej była to kolekcja, którą ludzie będą chętnie zakładali na siebie
powiedział Robert Lewandowski.
