Marka 4F kontynuuje dynamiczny rozwój projektu 4F Teamwear – profesjonalnej odzieży dla drużyn sportowych. Od nowego sezonu rozgrywkowego 2022/23 nawiąże współpracę z klubem PGE FKS Stal Mielec. Dwukrotni mistrzowie Polski są kolejnym zespołem piłkarskim PKO BP Ekstraklasy – po Koronie Kielce, Piaście Gliwice i Rakowie Częstochowa – który będzie występować w strojach 4F. Jako Partner Techniczny marka będzie wspierać podkarpacki zespół przez najbliższe dwa sezony rozgrywkowe.
– Prężny rozwój marki 4F w kategorii Teamwear pomaga nam wspierać coraz więcej drużyn PKO BP Ekstraklasy. Piłkarski szlak przetarliśmy już wcześniej, zostając partnerem technicznym Korony Kielce i Zawiszy Bydgoszcz. W ostatnim czasie do grona zespołów występujących w strojach 4F dołączyły, obok Stali Mielec, także Piast Gliwice i Raków Częstochowa. Na pewno nie jest to nasze ostatnie słowo. Zbieramy doświadczenia i doskonalimy ofertę kolekcji Teamwear 4F bazując na ponad 15-letniej obecności marki w profesjonalnym sporcie w Polsce i na świecie. Już niedługo ogłosimy kolejne transfery do drużyny 4F
mówi Justyna Tomczyk, członek zarządu OTCF SA, właściciela marki 4F.
– Cieszymy się bardzo, że od nowego sezonu będziemy mieli przyjemność współpracować z dobrze wszystkim znaną marką 4F. Sam fakt, że wspieramy polską markę to dla nas kluczowy aspekt, a biorąc pod uwagę, że 4F od dłuższego czasu przygotowuje kolekcje odzieży na igrzyska olimpijskie utwierdza nas w przekonaniu, że to najlepszy wybór. Oferta producenta gwarantuje nam dostęp do szerokiego katalogu Teamwear 4F. Mocno wierzymy, że zawodnicy, sztab i kibice będą zadowoleni z wyboru tej marki. Wkrótce otwieramy nowy sklep Stali i liczymy, że 4F mocno uatrakcyjni naszą ofertę handlową
mówi Jacek Klimek, Prezes Zarządu FKS Stali Mielec S.A.
- Bardzo się cieszę, że udało się doprowadzić do współpracy pomiędzy Stalą Mielec, a topową polską marką odzieżową 4F. Świetnie wpisuje się to w filozofię rozwoju klubu, aby w jak najszerszym zakresie współpracować i promować polskie marki, co w oczywisty sposób służy również budowie wizerunku Klubu
komentuje Tomasz Poręba, europoseł i przyjaciel Klubu.