4F nawiązało współpracę z Tatrzańskim Parkiem Narodowym. W ramach strategii 4F Change, polska marka przekazała odzież dla uczestników akcji “Wolontariat dla Tatr”.

Odpowiedzialna turystyka, tak jak odpowiedzialna moda, stała się koniecznością, a nie tylko wyborem. Postępujące zmiany klimatyczne i sytuacja po pandemii, wymusiły zmianę podejścia do sposobu podróżowania i spędzania wolnego czasu na łonie natury, także w naszych Tatrach
mówi Przemysław Feliga, ESG Project Manager, OTCF (4F).
Czym jest „Wolontariat dla Tatr”?

Cieszy nas ta współpraca. Zwłaszcza, że idea ochrony przyrody jest bliska 4F. Tym bardziej cieszy, że nie ogranicza się ona do przekazania wolontariuszom funkcjonalnych ubrań outdoorowych, ale powędrujemy wspólnie tatrzańskim szlakiem, żeby go posprzątać. Bezpośrednie doświadczenie trudu pracy wolontariuszy, mamy nadzieję pozwoli umocni postawę prośrodowiskową i przysporzy nam sojuszników w nawoływaniu do niezaśmiecania Tatr
mówi Dariusz Giś, koordynator programu „Wolontariat dla Tatr” w Tatrzańskim Parku Narodowym.

Changemakerzy, czyli kto?
W myśl strategii 4F Change dążymy do zmiany kultury pracy całej spółki i wszystkich pracowników na rzecz środowiska. Niezmiernie cieszymy się, że dołączyli do nas wolontariusze Tatrzańskiego Parku Narodowego. Z dumą i przyjemnością będziemy wspierać ich działania w ramach podjętej współpracy
dodaje Feliga.