Kolekcja jesień-zima 4FJunior „League of Fun” jest skierowana do najmłodszych sportowców, którzy nie boją się porażek! Nieważne czy jesteś amatorem czy profesjonalistą. W lidze 4F liczy się zabawa!
Próbowanie to wygrywanie
W kampanii 4F Junior chcieliśmy pokazać, że sport to nie tylko wygrywanie, ale sama radość z ruchu i próbowania nowych rzeczy. Bohaterami kampanii są dzieci, które nie przejmują się małymi niepowodzeniami i traktują je jako część zabawy. Najmłodsi pokochają najnowszą kolekcję »League of fun« za jej trendy, wzory, wyraziste kolory oraz modowe i wygodne kroje
mówi Magdalena Warchoł Head of Marketing 4F.
Na szkolne boisko i korytarze
CAMPAIGN CREDITS:
Reżyser: Marta Mach | Warsaw Witches
DOP: Bart Pogoda | Visual Crafters
Zdjęcia: Bartek Wieczorek | Visual Crafters
Koncept kreatywny: Eliza Dunajska | Visual Crafters & Marta Mach | Warsaw Witches
Produkcja: Visual Crafters Executive