Under Armour wspiera Mateusza Gamrota w drodze po pas UFC wagi lekkiej. 9. zawodnik największej federacji mieszanych sztuk walki na świecie odwiedził 22 sierpnia warszawski 4F Spot. Za nim ostatnie spotkanie z dziennikarzami w Polsce przed październikową walką z Beneilem Dariushem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W rozmowie prowadzonej przez Mateusza Borka wzięli udział także Igor Klaja – Prezes OTCF S.A. i Paulina Poradzisz-Wiktorska – brand manager Under Armour.

Mateusz to typowy wojownik. Ma cele i realizuje je bezkompromisowo. Takich ludzi warto wspierać i obserwować, jak rosną i osiągają sukcesy. Jak wiadomo, cele to marzenia z datą realizacji, dlatego my chcemy pomóc Mateuszowi w rozwoju. Wierzę, że będzie on mistrzem UFC, a my mu w tym pomożemy. Ta współpraca to dzika przyjemność i na pewno będziemy ją przedłużać.
podkreślił Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

Podstawowym założeniem tej współpracy jest dla nas budowanie świadomości marki Under Armour w Polsce. Mateusz jest charakterystyczny, wyraźny, nie poddaje się, dąży do osiągnięcia swoich celów, jest go dużo i idealnie odzwierciedla ducha marki. My jako Under Armour chcemy pomagać sportowcom w dążeniu na szczyt, tak jak umiemy najlepiej – czyli dostarczając im profesjonalną odzież do treningu.
mówi Paulina Poradzisz-Wiktorska, brand manager marki Under Armour w OTCF S.A.

Under Armour i ja myślimy i działamy bardzo podobnie. Dlatego nasza współpraca od samego początku przebiega w przyjaznej atmosferze i przynosi fajne efekty. Warto się wiązać kontraktami perspektywicznie z myślą o rozwoju. Under Armour to w USA wielka marka, tam trzeba być championem by nawiązać współpracę, więc dla mnie to wielkie wyróżnienie i kolejny krok w drodze ku spełnianiu marzeń i realizacji planów. Chciałbym skorzystać z tej okazji, by podziękować Under Armour za wsparcie, jakiego mi udzielają i wiarę w moje możliwości bez względu na okoliczności.
mówił Mateusz Gamrot podczas spotkania w 4F Spot.
