30 sierpnia wystartował 6. sezon Ninja Warrior Polska. Znane na całym świecie sportowe show emituje stacja Polsat. 29 uczestników jesiennej edycji programu, którzy mierzą się ze 150-metrowym torem przeszkód o ekstremalnej trudności, wspiera marka Under Armour – partner strefy rozgrzewki.
Under Armour makes you better
Uczestnicy programu Ninja Warrior Polska, którzy zdecydowali się zmierzyć z najbardziej ekstremalnym torem w historii telewizji, mają za sobą często lata tytanicznej pracy, a udział w sportowym show to dla nich życiowy sprawdzian. Są skupieni, wytrwale dążą do celu, chcą osiągnąć jak najwięcej. Na torze każdy ruch ma znaczenie – tak jak odpowiednie przygotowanie tuż przed startem. Postanowiliśmy wesprzeć uczestników programu właśnie na tym etapie, zapewniając im najlepszą przestrzeń i poczucie komfortu tuż przed wyjściem na tor. Zaopatrujemy zawodników w odzież, która pozwala im w pełni skoncentrować się na treningu oraz osiągnięciu sportowego celu
mówi Paulina Poradzisz-Wiktorska, Brand Manager Under Armour Polska.
Druga skóra, doskonale przylegająca, ale nie krępująca ruchów
Obecnie marka Under Armour nie ogranicza się już wyłącznie do projektowania i produkcji kultowych koszulek dla sportowców – w jej ofercie znajduje się szeroki asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów do wielu dyscyplin. Oprócz kolekcji treningowej, Under Armour w ostatnim czasie bardzo dynamicznie rozwija ofertę m.in. dla biegaczy, koszykarzy, a nawet golfistów. Najwyższa jakość, maksymalny komfort i długowieczność to główne cechy produktów tej marki
podkreśla Jakub Łętocha, Lead Category Manager Under Armour Polska.