Wartości płynące z praktyki jogi oraz idee stojące za najnowszą kolekcją 4F „Practice Optimism” to wybrane tematy poruszane podczas wyjątkowego wydarzenia zorganizowanego przez markę 4F, które odbyło się 6 września w warszawskim studiu jogi Yoga Beat Studio. Poza dyskusją uczestniczki wzięły udział w zajęciach jogi i oraz warsztatach z tworzenia bransoletek. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Cegielska.
Projektując kolekcję, oczywiście zależało nam, aby była ona idealna dla joginek. Jej kroje, materiały oraz konstrukcja musiały być wygodne, funkcjonalne oraz nie ograniczać ruchów podczas treningu. Nadrzędnym celem była kapsułowa konstrukcja kolekcji – każdy element można ze sobą połączyć, co daje maksimum możliwości użytkowania: na matę, chill na kanapie, ale też jako baza do mocnej, streetwearowej stylizacji
mówiła Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna 4F.
Joga idealnie wpływa na moje samopoczucie, ciało i umysł. Tak naprawdę ciężko wyobrazić mi sobie dzień bez jogi. Zakochałam się w niej i jest elementem każdego mojego dnia
powiedziała Joanna Horowska, joginka i twarz kampanii 4F.