„Feeling empty? Add some Fuel” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej 4F Fuel. W ramach licznych aktywacji online i offline marka motywuje do podjęcia ulubionej aktywności fizycznej i kompleksowego wsparcia organizmu przed i po treningu. Planowane działania obejmują m.in. emisję spotu video, współpracę z największymi klubami fitness w Polsce i uruchomienie własnych profili w mediach społecznościowych.
- Misją marki 4F Fuel jest promowanie świadomego podejścia do treningu, tak aby czerpać z niego maksimum satysfakcji i korzyści dla organizmu. W najnowszej kampanii bawimy się słowem i zachęcamy do poznania szerokiego portfolio naszych produktów, które mogą wzmocnić organizm od środka – niezależnie od tego, czy na co dzień intensywnie trenujemy czy wybieramy spokojniejsze formy aktywności fizycznej lub umysłowej.
Magdalena Warchoł, Dyrektor Marketingu OTCF S.A.
*Badanie zrealizowane w sierpniu 2021 r. na zlecenie firmy OTCF S.A. i 4F Fuel przez ARC Rynek i Opinia na reprezentacyjnej próbie 1010 Polaków w wieku 18-65 lat.