4 listopada w ramach Międzynarodowego Festiwalu Producentów Muzycznych Soundedit w Kinie Wytwórnia w Łodzi odbyło się wydarzenie towarzyszące pod hasłem PlayFair. Jest to inicjatywa zachęcająca świat sztuki i biznesu do wspólnych rozmów na temat zrównoważonego rozwoju i mody cyrkularnej. Wśród panelistów Natalia Przybysz, Misia Furtak, Zosia Zochniak z Ubrania do Oddania i Przemysław Feliga opowiadający o strategii 4F Change wdrażanej przez OTCF.

- Tworząc strategię 4F Change ustaliliśmy trzy kluczowe powody, dla których to robimy. Po pierwsze, nasza Planeta jest w strasznym stanie. Po drugie, marki odzieżowe mają wpływ. Po trzecie, bierzemy odpowiedzialność za swoje działania i całą branżę, bo jesteśmy jej częścią. W sklepach 4F stworzyliśmy strefy Wear_Fair, do których klienci mogą przynieść swoje używane ubrania. Nasze partnerstwo z Ubrania do Oddania sprawia, że wspólnie możemy wprowadzić zebraną odzież do drugiego obiegu.
mówi Przemysław Feliga, ESG Project Manager OTCF S.A.
– Artyści mówią: jest pilna potrzeba zmiany. Możemy ją komunikować i wykorzystać talenty, umiejętności, nazwiska, brandy nawzajem do tego, żeby tę zmianę nie tylko zainicjować, ale też przeprowadzić krok po kroku w kierunku, w którym uznajemy za istotny. Są tu firmy, które są również na listach najlepszych pracodawców, tworzą niezwykłe miejsca, w których funkcjonujemy. Są firmy, z którymi są związane duże nazwiska, czy sportowe, czy artystyczne. Wszyscy razem jesteśmy dzisiaj tutaj i to, co jest niesamowitego – uczymy się.
podsumował współtwórca PlayFair, Waldemar Olbryk.