Już w najbliższy poniedziałek 6 lutego rozpoczną się Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim. Tegoroczna edycja rozgrywać się będzie na francuskich stokach Courchevel-Meribel. Głównym Sponsorem najważniejszej narciarskiej imprezy roku jest marka 4F.
- Sportowa historia 4F od kilkunastu lat pisana jest wielkimi sukcesami polskich sportów zimowych. Jako marka o globalnych ambicjach chcemy sięgać jeszcze wyżej i towarzyszyć najlepszym zawodnikom w osiąganiu życiowych sukcesów. Zaraz po Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie, na których ubieraliśmy w sumie 8 reprezentacji narodowych, przyszedł czas na drugi najważniejszy event w kalendarzu narciarstwa alpejskiego. Trzymamy kciuki za polską reprezentację, a kibicom życzymy niesamowitych wrażeń podczas wydarzenia
– podkreśla Igor Klaja, Prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.
O marce 4F
4F to polska marka oferująca wysokiej klasy odzież codzienną i sportową oraz akcesoria sportowe, obecna łącznie w ponad 42 krajach, m.in. w Australii, Katarze, Singapurze, Wielkiej Brytanii, Rumunii i Stanach Zjednoczonych. 4F stale współpracuje z drużynami i związkami sportowymi z takich dyscyplin sportu, jak: skoki narciarskie, piłka nożna, koszykówka i siatkówka. Od 2008 roku współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. Podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2022 w strojach marki wystąpili, oprócz Polski, zawodnicy siedmiu Komitetów Olimpijskich i trzech Komitetów Paraolimpijskich. Ambasadorami marki są m.in. Robert Lewandowski i Anna Lewandowska. Odzież 4F produkowana jest w zgodzie z aktualnymi trendami w branży mody i z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Ważnym aspektem strategii marki jest wsparcie aktywności fizycznej na wszystkich poziomach zaawansowania i w wielu dyscyplinach, a także propagowanie podejścia w duchu well-being. Firma prowadzi Fundację 4F Pomaga.
Website: https://4fstore.com/