Marka 4F w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej „Define your game” zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności. 4F w ramach aktywacji online i offline motywuje nas do ruchu w wybranej przez siebie formie, bez ograniczeń i na własnych zasadach. Siłownia, trekking, bieganie a może taniec lub rolki? Znajdź swoją dyscyplinę i czerp z niej radość. Planowane działania marketingowe obejmują między innymi emisję spotu video, odsłonę kampanii w mediach społecznościowych oraz kampanie outdoorową.
„Jako marka 4F mamy świadomość, że w szalonym tempie dnia, regularne treningi często schodzą na drugi plan. W kampanii „Define your game” chcemy mobilizować do ruchu w każdej formie. Aktywność fizyczna jest dla wszystkich bez względu na wygląd, wiek czy predyspozycje. Eksperymentujmy, zdobywajmy nowe doświadczenia, nie skupiając się tylko na nagrodach i wynikach. Jesteśmy wsparciem dla wszystkich - od profesjonalnych sportowców po osoby, które dopiero odkrywają swoje sportowe możliwości. Sami zdefiniujmy swoją grę i znajdźmy właściwy rytm” dodaje Magda Warchoł Marketing Director 4F
W ramach kampanii marketingowej powstał spot reklamowy oraz kilkanaście krótkich form digitalowych. W materiałach video dynamiczne przebitki pokazują bohaterów w różnym wieku, uprawiających sport, w grupie lub indywidulanie. Oprócz profesjonalistów zajmujących się takimi aktywnościami jak kolarstwo szosowe czy joga są przedstawione osoby, które jeżdżą na rolkach, tańczą i traktują ruch jako formę rozrywki. Za reżyserię spotu odpowiedzialny jest Ivan Bambalin, natomiast konceptem kreatywnym i produkcją zajęła się agencja Visual Crafters. Zdjęcia stworzył Kuba Dąbrowski, a tłem do „Define your game” była miejska sceneria greckich Aten.
Formaty video będą promowane na YouTube oraz na platformach VOD. Kampania będzie mieć swoją odsłonę w mediach społecznościowych - na Instagramie, Facebooku oraz na TikToku we współpracy z influencerami. Komunikaty motywujące do ruchu pojawią się również na setkach nośników w największych aglomeracjach w Polsce: na billboardach, citylightach, plakatach oraz na nośnikach digitalowych w galeriach handlowych. Zwieńczeniem będą dwa efektowne murale z elementami UV świecącymi w ciemności - w Warszawie i Gdańsku.
„Define your game” jest wsparciem kolekcji sportowej i sportstyle’owej wiosna-lato, w której skład wchodzi m.in. odzież do treningu, jogi, biegania, trekking’u oraz beachwear. W tym sezonie w portfolio marki debiutują dwie nowe linie- ubrania do kolarstwa szosowego oraz kolarstwa górskiego (MTB). Niezależnie od dziedziny marka 4F wspiera każdą formę ruchu i inspiruje do odkrywania nowych ulubionych aktywności.
Kolekcja jest dostępna we wszystkich salonach 4F oraz na 4f.com.pl
Zdjęcia z kampanii dostępne są w PRESS KICIE.
CAMPAIGN CREDITS:
Produkcja: Visual Crafters: Łukasz Lewandowski, Jakub Kaźmierczak
Dyrektor kreatywny: Eliza Dunajska – Visual Crafters
Zdjęcia: Kuba Dąbrowski
Reżyser: Ivan Bambalin
DOP: Bohdan Borysenko
Lokalna produkcja: This Is Not Another Agency