Motywowanie do ruchu i zdefiniowanie swojej ulubionej sportowej “gry” to główne wartości, które zostały poruszone podczas wydarzenia marki 4F promującego kampanię „Define Your Game”. Na evencie w warszawskim Domu Towarowym Braci Jabłkowskich gościli, dziennikarze influencerzy, twórcy kampanii oraz team 4F. Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział we wspólnym treningu, wypełnić quiz, który pomagał zdefiniować, jaka forma ruchu najbardziej do nich pasuje oraz aktywnie spędzić czas w tematycznych strefach sportowych. Wydarzenie poprowadził wicemistrz świata w siatkówce i prowadzący podcast “W cieniu Sportu” - Łukasz Kadziewicz.
„W ramach najnowszej kampanii Define your Game zachęcamy do tego, aby być aktywnym niezależnie od tego jaką formę ruchu wybieramy. Motywujemy do testowania wielu aktywności i wybrania takiej, która najbardziej nam odpowiada, niezależnie od tego czy jest to trening siłowy, joga, bieganie czy jazda na rolkach. Najważniejsze jest bycie w ruchu i pozostanie aktywnym. Jeżeli znajdziemy swoją ulubioną dyscyplinę sportu łatwiej nam będzie wytrwać w regularnym treningu”
powiedziała Magdalena Warchoł, Dyrektor Marketingu 4F
„Sport daje mi wytchnienie i oczyszczenie głowy. Poza oczywistymi aspektami takimi jak bycie w formie i dbanie o swoje zdrowie, sport to ucieczka od rzeczywistości i element, którym zaczynam swój dzień, tak aby był jeszcze piękniejszy”
powiedziała Beata Popadiak, Social Media Manger 4F
“W każdym sporcie chodzi o to, żeby oczyścić głowę, z tego czym żyjemy na co dzień, jednocześnie zadbać o kondycję ciała i zachować jak najdłużej zdrowie” -
mówiła Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor PR OTCF i podkreśliła, że ta pasja doprowadziła ją do ukończenia kursu instruktora jogi.
„Sport przede wszystkim otwiera nam drogę do społeczności. Poznajemy ludzi i tworzymy sobie krąg przyjaciół z którymi wspólnie trenujemy, jeździmy na zawody i kibicujemy jednemu klubowi. Dla mnie kicboxing poza treningiem i odskocznią dla głowy to przede wszystkim grupa ludzi, z którą mogę dzielić moją pasję.”
Aleksandra Raszczuk, Head of Production OTCF