„Woda. Historia pewnego porwania” to najnowsza książka Szymona Opryszka, która swoją premierę miała 18 maja w warszawskim 4F SPOT. Reportaż porusza temat światowego kryzysu wodnego. Patronem książki jest spółka OTCF S.A. Projekt jest częścią strategii 4F Change. Spotkanie poprowadził Michał Żakowski.
Cieszę się, że mogę być Changemakerem i częścią projektu 4F Change. Dzięki wsparciu marki 4F miałem możliwość pojechać do Iraku, co wzbogaciło historię opowiedzianą w książce. Zarówno działania biznesowe jak i edukacyjne, a najlepiej w połączeniu, mogą przynieść najlepsze efekty na polu walki z kryzysem wodnym. Chciałbym, aby książka zachęciła ludzi choćby do małych zmian. Od nich zaczyna się rewolucja.
mówi Szymon Opryszek, autor książki „Woda. Historia pewnego porwania”.
Szymon w swojej książce opowiada historie ludzi, którzy są dotknięci kryzysem wodnym i postanawiają coś zmienić. W naszej strategii 4F Change, to właśnie zmiana jest siłą napędową naszych działań. Ta książka nie tylko zwiększa naszą świadomość na ten temat, ale też pokazuje, że choć zmiana nie jest łatwa, to jest możliwa, a za każdą z nich stoją prawdziwi ludzie, po prostu Changemakerzy.”
– mówi Przemysław Feliga, ESG Project Manager

O spółce OTCF
OTCF S.A. to polska firma założona w 1995 roku przez Igora Klaję. Wiodącą marką w portfolio spółki jest 4F, oferująca wysokiej klasy odzież codzienną i sportową oraz akcesoria sportowe obecna łącznie w ponad 42 krajach, m.in. w Australii, Katarze, Singapurze, Wielkiej Brytanii, Rumunii i Stanach Zjednoczonych. 4F stale współpracuje z drużynami i związkami sportowymi z takich dyscyplin sportu, jak: skoki narciarskie, piłka nożna, koszykówka i siatkówka. Od 2008 roku współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. Podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2022 w strojach marki wystąpili, oprócz Polski, zawodnicy siedmiu Komitetów Olimpijskich i trzech Komitetów Paraolimpijskich. Ambasadorami marki są m.in. Robert Lewandowski i Anna Lewandowska. Spółka rozwija także własną linię żywności funkcjonalnej i suplementów diety 4F Fuel, marki 4F Junior i Outhorn, multibrandowy sklep sportowy SportStyleStory.com oraz restaurację 4F Spot w Warszawie. Jest wyłącznym dystrybutorem Under Armour na polskim rynku. Od 2020 r. prowadzi Fundację 4F Pomaga, której działalność koncentruje się na wsparciu społeczności lokalnych i rozwoju infrastruktury sportowej dla dzieci i młodzieży.