4F dynamicznie rozwija się na rynku azjatyckim. Marka otworzyła swój nowy salon w Tajlandii, w Bangkoku w centrum handlowym ASOK. To już drugi salon marki w tym kraju. Pierwszy został otwarty w czerwcu w centrum handlowym Terminal 21 w mieście Pattaya! Z tej okazji marka została też sponsorem dwóch eventów sportowych.
Marka 4F nie zwalnia tempa! Nasza dynamiczna ekspansja na rynkach zagranicznych stanowi kolejny krok ku globalnej obecności marki. Jesteśmy już obecni w 44 krajach na 5 kontynentach, a otwarcie kolejnego salonu w Tajlandii i uczestnictwo w dynamicznie rozwijającym się rynku tego kraju, to szansa na rozwój naszego brandu. Jesteśmy przekonani, że wysokiej jakości odzież i akcesoria 4F, oraz innowacyjne podejście do mody sportowej zdobędą serca Tajów.
mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.
Dążymy do tego, aby być marką globalną i cieszę się, że możemy podjąć wyzwanie otwarcia salonu w Tajlandii. Sponsorowanie wydarzeń sportowych w tym kraju to kolejny krok w umacnianiu pozycji 4F jako lidera w branży odzieży sportowej i na pewno nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w tym temacie.
dodaje Igor Klaja