Należąca do OTCF S.A. marka 4F, największy polski producent odzieży i akcesoriów sportowych, z dumą podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim. Jako sponsor reprezentacji firma zaprojektowała i dostarczyła dedykowane kolekcje m.in. na siedem ostatnich edycji igrzysk olimpijskich, podczas których Polacy zdobyli łącznie 50 medali.
- Tak jak polscy olimpijczycy przygotowali mistrzowską formę na igrzyska, tak zespół 4F z wyjątkową starannością i kreatywnością, około dwóch lat pracował nad każdą kolekcją olimpijską. Stworzyliśmy standard dedykowanych Kolekcji Olimpijskich, a misją 4F stało się, żeby każda kolejna była lepsza od poprzedniej. Tak jak w przypadku dwóch ostatnich igrzysk olimpijskich, elementy kolekcji powstawały z najnowocześniejszych, ultralekkich materiałów, w oparciu o przemyślany w najdrobniejszych szczegółach design uwzględniający zarówno narodowe motywy, jak i symbole kraju-gospodarza. Jestem bardzo dumny z całego zespołu, który pracował nad tymi projektami - podkreśla Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

– Współpraca z Polskim Komitetem Olimpijskim była dla 4F zaszczytem i honorem. Przyniosła nam wiele radości z sukcesów biało-czerwonych, pozwoliła nam rozwinąć nasze produkty i technologie, a także mocno wsparła proces ekspansji zagranicznej marki 4F. Nasze produkty można znaleźć w 44 krajach na pięciu kontynentach. Przed nami kolejne współprace sportowe tak w Polsce, jak i za granicą – podsumowuje Igor Klaja.
Sports Marketing & Teamwear Director
m.czechowicz@otcf.pl
+48 724-750-617
Aleksandra Chalimoniuk
PR Director
a.chalimoniuk@otcf.pl
+48 724-750-975