IMGL1081.jpg

4Faces jest już w Warszawie

Marka 4Faces otworzyła pierwszy salon w Warszawie.  W Galerii Północnej, na 1000 mkw. powierzchni powstał multibrandowy sklep sportowy. Fani sportowych treningów, biegania, pływania, turystyki, sportów zimowych czy wycieczek rowerowych znajdą w nowym salonie kompletną ofertę.   Koncept 4Faces to unikalna usługa. Klienci otrzymują profesjonalne wsparcie sprzedawców-ekspertów, starannie wyselekcjonowaną ofertę marek sportowych, serwis sprzętu sportowego. Dodatkowo powstała ekspercka strefa  - Body Center.

To już trzeci, po Poznaniu i Katowicach, salon marki 4Faces w Polsce. W starannie wyselekcjonowanym asortymencie salonu 4Faces znajdują się m.in. takie marki, jak: Under Armour, Cube, 4F, Asics, Jack Wolfskin, Adidas, Speedo, Hoka, Kross, Deuter, POC, Quest, Merrell, Columbia, Desigual Sport, Craft, Le-Grand, Quiksilver, Reebok, Puma, Salomon, Cardio Bunny, Femi Stories czy Dakine.

4Faces to miejsce dla ludzi, którzy kochają aktywność fizyczną, ale równocześnie są wymagającymi klientami, oczekującymi kompleksowej obsługi. Nasi sprzedawcy to eksperci, którzy sami czynnie uprawiają sport. To grupa entuzjastów, najbardziej wymagający użytkownicy dostępnych w naszym salonie produktów. W 4Faces wiemy, jak ważne przy zakupie odzieży i sprzętu sportowego są wiedza, doświadczenie
i znajomość danej dyscypliny, dlatego pomagamy podejmować najlepsze decyzje. Nowo otwarta Galeria Północna jest dla nas idealnym miejscem na debiut w Warszawie, tym bardziej że stołeczny rynek stanowi dla nas jeden z kluczowych obszarów biznesowych
mówi Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces.

Głównym atutem multibrandowego salonu 4Faces jest strefa Body Center, gdzie można uzyskać porady dietetyka klinicznego, trenera personalnego. W przyszłości do dyspozycji klientów będą także fizjoterapeuci, którzy dopasują optymalne parametry treningowe do możliwości organizmu. W strefie będą rownież odbywać się eventy tematyczne i szkolenia z zakresu zdrowego żywienia, bezpiecznego oraz efektywnego treningu oraz suplementacji. Analiza biomechaniki stopy pozwoli dobrać odpowiednie obuwie sportowe, które można dodatkowo przetestować na bieżni.

4Faces stanowi przede wszystkim połączenie sportowego know-how i nowych technologii, w którego centrum jest człowiek oraz jego rozwój sportowy. To także serwis sprzętu sportowego – latem rowerów, a zimą nart i desek snowboardowych.        

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

4Faces to specjalistyczne multibrandowe salony sportowe, należące do spółki OTCF, która jest również właścicielem marek sportowych 4F oraz Outhorn. Salony 4Faces to starannie wyselekcjonowana oferta marek sportowych, wsparcie
sprzedawców-ekspertów, serwis sprzętu sportowego oraz szeroki wachlarz usług w Body Center, gdzie klienci uzyskają porady dietetyka i trenera personalnego, dopasowując optymalne parametry treningowe do możliwości organizmu. Dzięki profesjonalnym urządzeniom, klienci mogą dobrać i przetestować na bieżni odpowiednie obuwie sportowe. Salony 4Faces znajdują się w Warszawie, Katowicach i Poznaniu. facebook.com/Sport4Faces