4f-1.jpg

OTCF rozwija żagle na kolejnych rynkach

Według raportu The State of Fashion 2018[1] Azja będzie światowym pionierem rynku. To właśnie tam powstają liczne innowacje, a połowa globalnej sprzedaży on line jest generowana przez rynek azjatycki. Dlatego firma OTCF kontynuując strategię ekspansji otworzyła pierwszy sklep marki 4F w Tajlandii.

 

- Azjatyccy gracze inwestują w innowacje, a także nowe marki. Nie możemy pozostawać w tyle z trendem i śmiało podejmujemy nowe wyzwanie, jakim jest ekspansja w Tajlandii. To kolejny krok w rozwoju sieci dystrybucji OTCF.  Przygotowujemy się do kolejnych otwarć. Tempo i naszą motywację podkręca wizja Igrzysk w Tokio w roku 2020  mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF SA.

Pierwszy sklep marki 4F powstał w Bangkoku. Jego wnętrze zostało utrzymane w minimalistycznej estetyce. Dotyczy to zarówno kolorystyki, jak i użytych materiałów. Całość ma w odpowiedni sposób wyróżniać ofertę sklepu i samą kolekcję marki 4F oraz 4F Junior.

 

[1] McKinsey & Company

Według raportu The State of Fashion 2018[1] Azja będzie światowym pionierem rynku. To właśnie tam powstają liczne innowacje, a połowa globalnej sprzedaży on line jest generowana przez rynek azjatycki. Dlatego firma OTCF kontynuując strategię ekspansji otworzyła pierwszy sklep marki 4F w Tajlandii.

 

- Azjatyccy gracze inwestują w innowacje, a także nowe marki. Nie możemy pozostawać w tyle z trendem i śmiało podejmujemy nowe wyzwanie, jakim jest ekspansja w Tajlandii. To kolejny krok w rozwoju sieci dystrybucji OTCF.  Przygotowujemy się do kolejnych otwarć. Tempo i naszą motywację podkręca wizja Igrzysk w Tokio w roku 2020  mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF SA.

Pierwszy sklep marki 4F powstał w Bangkoku. Jego wnętrze zostało utrzymane w minimalistycznej estetyce. Dotyczy to zarówno kolorystyki, jak i użytych materiałów. Całość ma w odpowiedni sposób wyróżniać ofertę sklepu i samą kolekcję marki 4F oraz 4F Junior.

 

[1] McKinsey & Company

Kontakt dla mediów

PR and Communication Specialist