4F_ Galeria Mokotów (7).JPG

OTCF otwiera zmodernizowany salon 4F w Atrium Promenada

4F to marka specjalizująca się w tworzeniu, produkcji oraz sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Na terenie Polski posiada ponad 200 sklepów – w warszawskim  Atrium Promenada otwiera kolejny, zmodernizowany salon. Nowe rozwiązania aranżacyjne i wprowadzenie autorskiego systemu meblowego, to najważniejsze zmiany. Minimalistyczna architektura i industrialne materiały, tworzą tło dla kolekcji 4F, 4F Junior i 4FPROteam. Sportowy i nowoczesny charakter marki, widoczny jest już od wejścia – nowoczesne manekiny, w dynamicznych pozach, prezentują kolekcję jesień/zima 2018.

Zmodernizowany salon 4F mieści się w przebudowanym, głównym pasażu warszawskiego centrum handlowego Promenada. W minimalistycznej, industrialnej przestrzeni o powierzchni 360 m2, prezentowane będą linie sportowe i sportstylowe. 

W obszarze działań architektonicznych widoczny jest przede wszystkim konsekwentny dobór materiałów wykończeniowych oraz wyrazista kolorystyka wnętrza. Odpowiednio zaprojektowane meble stanowią tło dla prezentowanych kolekcji i linii produktowych, jednocześnie nadając wnętrzu mocny, sportowy charakter. Stylistyka wnętrza podąża za dynamicznym rozwojem kolekcji, której produkty wyposażone są w nowoczesne technologie.

Odświeżony koncept salonów 4F miał swoją premierę w marcu tego roku w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Od tego czasu konsekwentnie wdrażane są zmiany w kolejnych salonach 4F.

Kontakt dla mediów

PR and Communication Specialist