OTCF analizuje ślad węglowy

Spółka OTCF liczy ślad węglowy. Zebrane dane pozwolą firmie na podjęcie działań mających realny wpływ na środowisko. Badanie śladu węglowego jest częścią strategii 4F Change. Analiza śladu węglowego została przygotowana przez Carbon Footprint Foundation na podstawie wyty...
Ubraniomat od 4FxUDO już w Krakowie

Ubraniomat – automatyczne urządzenie, w którym każdy może zostawić używane ubrania – stanął właśnie przed nowo otwartym sklepem flagowym 4F w krakowskim CH Bonarka City Center. Ubraniomat jest częścią strategii 4F Change i efektem współpracy 4F z marką Ubrania do Oddania...
4F i Tatrzański Park Narodowy razem dla przyrody

4F nawiązało współpracę z Tatrzańskim Parkiem Narodowym. W ramach strategii 4F Change, polska marka przekazała odzież dla uczestników akcji “Wolontariat dla Tatr”.
4F sponsorem konkursu CTH Awards: Waste Changers

22 maja 2022 r. odbył się pierwszy upcyklingowy konkurs modowy CTH Awards Waste Changers, którego sponsorem jest marka 4F. Konkurs ten został zorganizowany w ramach pierwszej edycji Circular Tex Hub – przestrzeni mody cyrkularnej. Nagrodą główną w konkursie był staż w OT...
4F wprowadza ekologiczne opakowania w sprzedaży wysyłkowej

Rezygnacja z wysyłki produktów w opakowaniach z tworzyw sztucznych na rzecz przyjaznych środowisku kopert papierowych i kartonów to kolejny krok podjęty przez markę 4F na drodze do ograniczania zużycia plastiku i bardziej zrównoważonego działania organizacji.
Wypożyczalnia strojów narciarskich 4F

Jeździsz na narty na tydzień raz w sezonie, ale co roku marzysz o nowych ubraniach? Dopiero zaczynasz swoją przygodę z narciarstwem i nie masz pewności, czy przypadnie ci do gustu? Lubisz wypróbowywać kolejne modele ubrań, ale nie chcesz co roku inwestować w nowe element...
Grajmy fair dla środowiska. 4F się zmienia – inauguracja projektu 4F Change

4F Change to nazwa programu realizowanego przez 4F, w ramach którego powstały strefy Wear Fair z używanymi ubraniami w wybranych sklepach marki. To także temat konferencji prasowej i debaty eksperckiej, które odbyły 19 stycznia, w sklepie 4F w warszawskim CH Arkadia. Wai...
4F się zmienia – inauguracja projektu Change

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń projektu Change marki 4F. Inicjatywa OTCF (właściciela 4F) – lidera wśród marek sportowych w Polsce – prowadzona jest w partnerstwie z „Ubrania do oddania”, firmą zajmującą się odbieraniem niepotrzebnych ubrań z domów ...
OTCF przystąpiło do Polskiego Paktu Plastikowego

OTCF, właściciel m.in. marek 4F oraz Outhorn, podjął decyzję o przystąpieniu do Polskiego Paktu Plastikowego z dniem 7 grudnia br. Przystąpienie od Paktu to potwierdzenie realizacji strategii ograniczenia plastiku, która dotyczy przede wszystkim rozwiązań związanych z dy...
Circular Design 4F x Viamoda

4F i Viamoda Szkoła Wyższa rozpoczynają wspólny projekt zawodowy Circular Design 4F x Viamoda. Od października studenci specjalności Projektowanie ubioru i zarządzanie technologią rozpoczną prace z ubraniami zebranymi w programie Wear_Fair. Projekt jest częścią strategii...
OTCF analizuje ślad węglowy

Spółka OTCF liczy ślad węglowy. Zebrane dane pozwolą firmie na podjęcie działań mających realny wpływ na środowisko. Badanie śladu węglowego jest częścią strategii 4F Change. Analiza śladu węglowego została przygotowana przez Carbon Footprint Foundation na podstawie wyty...
Ubraniomat od 4FxUDO już w Krakowie

Ubraniomat – automatyczne urządzenie, w którym każdy może zostawić używane ubrania – stanął właśnie przed nowo otwartym sklepem flagowym 4F w krakowskim CH Bonarka City Center. Ubraniomat jest częścią strategii 4F Change i efektem współpracy 4F z marką Ubrania do Oddania...
4F i Tatrzański Park Narodowy razem dla przyrody

4F nawiązało współpracę z Tatrzańskim Parkiem Narodowym. W ramach strategii 4F Change, polska marka przekazała odzież dla uczestników akcji “Wolontariat dla Tatr”.
4F sponsorem konkursu CTH Awards: Waste Changers

22 maja 2022 r. odbył się pierwszy upcyklingowy konkurs modowy CTH Awards Waste Changers, którego sponsorem jest marka 4F. Konkurs ten został zorganizowany w ramach pierwszej edycji Circular Tex Hub – przestrzeni mody cyrkularnej. Nagrodą główną w konkursie był staż w OT...
4F wprowadza ekologiczne opakowania w sprzedaży wysyłkowej

Rezygnacja z wysyłki produktów w opakowaniach z tworzyw sztucznych na rzecz przyjaznych środowisku kopert papierowych i kartonów to kolejny krok podjęty przez markę 4F na drodze do ograniczania zużycia plastiku i bardziej zrównoważonego działania organizacji.
Wypożyczalnia strojów narciarskich 4F

Jeździsz na narty na tydzień raz w sezonie, ale co roku marzysz o nowych ubraniach? Dopiero zaczynasz swoją przygodę z narciarstwem i nie masz pewności, czy przypadnie ci do gustu? Lubisz wypróbowywać kolejne modele ubrań, ale nie chcesz co roku inwestować w nowe element...
Grajmy fair dla środowiska. 4F się zmienia – inauguracja projektu 4F Change

4F Change to nazwa programu realizowanego przez 4F, w ramach którego powstały strefy Wear Fair z używanymi ubraniami w wybranych sklepach marki. To także temat konferencji prasowej i debaty eksperckiej, które odbyły 19 stycznia, w sklepie 4F w warszawskim CH Arkadia. Wai...
4F się zmienia – inauguracja projektu Change

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń projektu Change marki 4F. Inicjatywa OTCF (właściciela 4F) – lidera wśród marek sportowych w Polsce – prowadzona jest w partnerstwie z „Ubrania do oddania”, firmą zajmującą się odbieraniem niepotrzebnych ubrań z domów ...
OTCF przystąpiło do Polskiego Paktu Plastikowego

OTCF, właściciel m.in. marek 4F oraz Outhorn, podjął decyzję o przystąpieniu do Polskiego Paktu Plastikowego z dniem 7 grudnia br. Przystąpienie od Paktu to potwierdzenie realizacji strategii ograniczenia plastiku, która dotyczy przede wszystkim rozwiązań związanych z dy...